Rozszyfrować błędy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ern
    Classic
    • 2009
    • 30

    Rozszyfrować błędy

    Zamieszczone przez ViRuE
    http://img530.imageshack....dsc00314wy8.jpg

    Ursusowska mysl techniczna jak udogodnic podrozowanie.
    dobiles mnie :diabelski_usmiech
    TSI 4x4
  • wojtisek1
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 429

    #2
    Rozszyfrować błędy

    Jest problem : poprosze o rozszyfrowanie błędów i pomoc w diagnozie usterki.
    Nr błędów to 16485 i 17970
    Jakie objawy?? W zasadzie przypominało standardowy notlauf ( 3000 obr , brak mocy itd) nawet przeczyściłem łopatki turbinki i wymieniłem mieszek.
    Teraz jest podobnie , ale juz nie ma błędów za wysokiego ciśnienia ładowania , czyli czyszczenie i mieszek były potrzebne.
    Motorek potrafi nagle i niespodziewanie osłabnąć , a na wolnych obrotach chodzi jakby na 3 garkach, silnik się trzęsie (jakby mu było zimno ). Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu jest normalnie , takie wariowanie trafia się raz na parę dni i nie ma w tym zadnej regularności i powtarzalności
    Co dalej ???
    NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
    Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
    Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
    171 KM ; 402 Nm obr/min
    Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

    Komentarz

    • handzol
      Ambiente
      • 2006
      • 212

      #3
      16485 P0101 Luftmassenmesser (G70), unplausibles Signal [Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF), Circuit Range/Performance]
      17970 P1562 Mengensteller (N146) oberer Anschlagwert [Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached] [Inspuitregelaar (N146)]
      G-70 Przepływomierz,sprawdz na wagu jakie ma wartości pod obciążeniem.
      N-146 to nastawnik dawki paliwa. To pudełko z elektroniką które znajduje sie na pompie.

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        Zamieszczone przez wojtisek1
        17970
        nic nie było grzebane przy pompie bo taki błąd zdarza się bardzo rzadko. Sam i tak nic z tym nie zrobisz. Proponuje poszukać dobrego pompiarza. Może być zasyfiony nastawnik.
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • wojtisek1
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 429

          #5
          dobrygrzeswawa, grzebane to nie było mam wpięty BOX V-techa , ale przez 12 tyś km było super i od 2 tygodni coś bałagani.
          Przszyściłem łopatki turbinki i wymieniłem mieszek ( bo przpompowywało ), a teraz te błedy .
          Wypiąłem box i zobaczymy czy się pojawią??
          NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
          Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
          Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
          171 KM ; 402 Nm obr/min
          Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

          Komentarz

          Pracuję...